Farväl världens gladaste Daniel!

Jaha ja, då var man uppe på nätet igen efter helgens bravader, vi tog farväl av vår käre vän Daniel, han kommer vara tillbaka och redo för att festa loss med oss igen om 7månader. I'm gonna miss you.
Hur som, det var en himla trevlig kväll med många härliga männsikor.
Igår var mamma och lillen över på middag här hos oss i råcksta, det belv mumsigt kött med sallad, någon slags potatis grej och bea/grönpeppar sås. Shit så gott det var. Idag är det då valdagen, 6dagar för ung för att få rösta så jag har inte så mycket mer att säga om saken, hejar på det blåa!!!
Har kollat igenom religionen och ska snart göra klart resten av läxorna sedan blir det till att åka mot kista och göra Deniz sällskap i det stora centrumet. Måste även ta tag i det där med legitiomation i veckan, på lördag är ju en liten filur 18år och då kan man inte springa runt med ett pass heller. Nu kommer resultatet från i fredags..

Kvällens look och även min nya tröja.







Danne, vi kommer sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0