Tillbaka från Kos

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka på Kos tillsammans med favvisen Suss. Vi har solat,badat,festat,druckit drinkar och shoppat precis som jag utlovat. Och så braaa vi har haft det. Vill tillbaka, insåg nu när jag kom hem hur riktigt jävla underbart jag har haft det. Gick helt ärligt talat in i en liten depression men den kom jag snabbt ur när jag laddade upp bilderna från resan på Kos och fick känslan som man hade där nere. Får se om jag överlever en natt till utan att vakna upp bredvid en glad Sussi och ett glatt humör för att vi vet att solen väntar på oss.
Nu måste jag sova eftersom det är skola imorgon men mer om resan kommer. För tillfället får ni nöja er med en härlig bild på oss. Om ni inte kan vänta så får ni gå in på facebook och kolla resten av bilderna där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0