Lillördag i en dålig version

Imorse var jag uppe i god tid så att jag skulle kunna ta det lungt och inte behöva stressa, mycket skönt. Hann därför med att ta en "dagens bild" haha. Har jobbat på Åhléns och pratat med Monica om att jag ska sluta där och börja på Vi och hon tog det väldigt bra och tackade för att jag varit där och erbjöd sig som referens, kändes som ett bra farväl. Efter jobbet hämtade min pappa upp mig så åkte vi för att kolla på en lägenhet i jungfrudansen, ingen tiopoängare direkt, nej den imponerade inte på mig. Imorgon ska vi kolla på en i fridhemsplan, hoppas på bätter lycka där! Men nu ska jag fixa mig för sängen så jag kan gå upp tidigt och ta det lungt imorgonbitti också.
Sovgott! /M



Mamma så söt i sin cykelhjälm, ser ut som en vuxen 5åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0