Födelsedags presenter



Tack Sussi


Tack Mia


Tack Ekwall, Nilsson och Lang


Tack Deniz


Tack mammi


Tack lillebror


Här kommer det sjuka. Suss och Deniz hade gjort värsta ansträngningen. Ni är verkligen underbara. De hade gått runt och delat ut uppdrags lappar i lite olika butiker som jag skulle följa. Först fick jag ett sms:

"Hej vännen. Nu kommer ingen att möta dig tyvärr. Ett uppdrag står på spel,klarar du av det. Då ses vi. Annars skickas du till helvetet. Först gå nu till hötorget. Det finns en godisaffär som ligger på höger sida av konserthuset mitt emot h&m. Brevid solna grillen. Stor skylt godis. Gå fram till dom i kassan och säg: shulululuuuu! För att få nästa uppdrag. Puss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0