Familj

Ännu en dag på bloggen, idag har jag varit i skolan, två värdelösa lektioner senare är jag i stan och misslyckas med mitt letande av boots. För att få upp humöret tog jag mig till mammas jobb och har suttit här sen dess och väntat på att hon ska sluta så vi kan åka och handla fredagsmyset.. tacos it is men massor, och då menar jag MASSOR med gucca. Yummi!
En av mammas arbetskamrater är mammaledig nu för att hon har en dotter på 9 veckor. Det hemska är att hennes kille är borta den mesta delen av tiden (egen företagare är ett helvete i samband med barn) och jag kan inte låta bli att tänka tanken att när det är min tur så ska tamefanimej inte min kille/man vara borta mer än närvarande. Det är så hemskt och hon måste känna sig så ensam, jag lider med och för henne. Så män, FÖRFAN ta lite ansvar över familjen.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0