Denna underbara vecka

Ännu en måndag har passerat men det är inte vilken måndag som helst, ne ni! Det är nämligen måndagen som inleder en av de bästa veckorna i mitt liv. Det är nämligen så att denna vecka kommer mycket roligt att ske.
Imorgon börjar jag mitt nya jobb, på onsdag är det frisören som ska göra mig fin, torsdag ska jag göra min första tatuering (LOVE IT!), på fredag fyller Storskits Matte år och på lördag är det min tur. Vilken vecka! Tänk att allt detta kan ske på en och samma vecka. Kan knappt bärga mig. Kommer bli helt underbart, måste bara komma på vafan jag ska göra på min födelsedag.. knepigt det där. Har väl hoppats på att någon/några andra skulle ta tag i skiten men eftersom ingen verkar vilja göra det så får jag helt enkelt göra det själv. Så ni som läser får gärna komma med idéer till mig så ska jag ta mig en funderare.
Men nu ska jag sussa så jag orkar upp imorgon då jag ska vara pigg och fräsch inför första dagen på det nya jobbet.
Sovgott och kram! /M

//Ville bara nämna också att jag snackade med två av de tre ansvariga för studentskivan idag och tack och lov är det löst nu. Det känns inte lika tråkigt och hopplöst längre. Lite roligt faktiskt, alla aggresioner försvann, vilket är lättande. Fick mig att börja orka tänka på min födelsedag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0