18år

Jaha, då har man fyllt 18år då. Och alla frågar hur det känns.. och ja det känns som innan. Känslan har inte kommit än, den lär väl smyga sig på mig snart. Gårdagen var hur trevlig som helst, vill tacka underbara Sussi och Deniz för det ni gjorde för mig. Går inte att uttrycka tacksamheten jag känner för att man har såna fina vänner som gör såna fina saker för en. I will remember♥
Och vill tacka alla som deltog på min födelsedag och för alla gratulationer, det värmer i hjärtat.

Imorgon är det ärenden på stada som gäller, framför allt bank besök. Men nu ska jag börja fixa mig för idag är det söndags middag med mamma.
Stora kramar /M


En bild på hur gårkvällen såg ut. Och Moét flaskorna får vi tack Andreas för, du är väl för gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0