Tisdag

En dag på jobbet och jag känner mig lycklig som vanligt. Imorgon skriver jag på anställningsbevis och får mina tider. Härligt!
Hade tänkt att avsluta min tisdags kväll på samma sätt som jag brukar, med ett nytt avsnitt av Gossip men av någon hemskt kontig anledning så finns det inte ett nytt uppe förns nästa vecka? ... det gillar vi inte!
Imorgon jobbar jag 7.00-14.00 så hade tänkt att jag skulle ta mig en sväng förbi Åhléns och shoppa sönder mitt presentkort, sounds like a good idé!
Men nu ska jag ta och duscha för att sen hoppa in i säng och sussa gott och drömma sött.

Kan inte låta bli att tänka tanken.. hehe *djävulskt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0