Söndagsplugg

Godmorgon alla söndags människor!
Igår var jag som sagt på middag med Mia i gamla stan och det var hus mysigt och trevligt som helst. Efter att jag tryckt i mig en väldigt god hamburgare och väldigt goda pomesfrites så begav vi oss mot centralen där vi gick in på det nya haket Moda. Och det var ett lyckat första besök, bra musik och grymt mycket snygga killar. Nästa helg blir det ett återbesök haha. Vi satt där inne till 1.00 då dom stängde och då var det dags att ta tåget hem.
Väl hemma somnar jag i telefonen och vaknade upp imorse klockan 7.30 för att ta bort sminket. Somnade om och vaknade igen klockan 12.30 då jag gick upp och åt frukost och sen dess har jag pluggat och målat nagalrna. Helt sjukt vad mycket det är jag ska kunna till bara imorgon, ett stort svenska prov och två rätt så stora historia förhör, KUL! Och dessutom har jag den ångestfulla 0:an på kontosaldot. Får leva fattigt och tråkigt tills nästa barnbidrag, det kommer sluta i katastrof.
Nej, plugga vidare nu då så jag kan få ett himla trevlans bra betalt jobb.
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0