Snaps

Jaha då var lördagen över. Nej inte riktigt, tänkte först berätta om gårdagen. Vi möttes upp vid 23.00 tiden och drog klackarna in på snaps. Det var ett mysigt hak men den avgiftsfria showen var inte direkt någon höjdare. Det var jag, Mia, Vicky, Sara och Edde som satt och drack och snacka skit. Efter ett tag kom Christoffer, full som en kastrull och så åkte han hem med Vicky, PARTYPOOPERS! Men det var trevligt ialla fall, efter att krogen stängde drog vi till donken och Mia fyllekäka sen åkte vi hem åt varsit håll (snart samma). Hamnade i säng vid 04.30 tiden och vaknade upp sent imorse. Och hela dagen har bestått av att handla och fixa inför Theos killkväll som fortfarande är igång.. SÅÅ tröttsamt. När man träffar andra oförskämda barn så får det en att verkligen vilja uppfostra ens egna så att ingen annan förälder någonsin ska behöva hata dessa barn så mycket som jag gör just nu.
Nej, till något roligare, jag ska kolla in Idol på tv4 play eftersom jag missade det igår.
Godnatt! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0