Sista (ner)packnings dagen

Idag var det som sagt studiebersök på en högskola, det var trevligt och så men inget som jag hade någon vidare nytta av mer än att jag nu vet att jag inte vill gå där. Efter studiebesöket som slutade vid 10.00 tiden så åkte jag direkt hem och började med packningen igen. Och har varit i full gång till ungefär nu. Gaah vad jag inte orkar, och imorgon ska man upp till jobbet också och bära och slita på kroppen. Skönt att flytten blir av imorgon ialla fall så är det över. Men sen kommer man ju till det skede då man ska packa UPP skiten som man "nyss" packat ner. Herregud jag säger dåde.
Men nu måste jag fixa mig för sängen och sussa om jag ska orka upp till jobbet som jag börjar klockan 07.00 imorgon bitti. BLÄ!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0