Probably the best relatives in the world

Igår tog vi oss som sagt ut på värmdö hem till min farmor och farfar för att fira mig. Och gissa om jag blev förvånad, min farfar hade stått och lagat mat som ingen annan. Det var så himla fint och gjort med så mycket kärlek. Till förrätt blev det räkcocktail, mycket gott. Till varmrätt blev det klyftpotatis och entrécoe med egen plockad svampsås, ännu godare. Och till efterrätt blev det farfars egen gjorda päron med egen gjord vaniljsås. Jag kan summera det hela som en dröm måltid i bästa sällskap. Och för att inte tala om presenterna jag fick. Gud vad min släkt skämde bort mig igår, jag fick allt som jag hade skrivit på min lista. Jag fick en datorfläkt, ett bartenderkit, daisy parfymen, en yogamatta och ett presentkort på 1000kr.
Vet inte hur jag ska tacka dom tillräckligt.
Den här helgen var fani mig underbar. Fredag- personalfest och oväntade händelser-fick extra jobb. Lördag- super god middag, super sällskap och super presenter. Söndag- super frukost och super väder, samt super humör.

Jag älskar livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0