Kanske den bästa torsdagen hittills?

"Tjena bloggen" haha
Idag är det torsdag och det betyder att det är party party imorgon, like it!!
Idag har jag jobbat som vanligt, sen åkte jag och mötte mamma i stan på hennes lunch och handlade lite. Fick även bestämma middagen så ikväll blir det skaldjurs-saffran-soppa som jag bara ÄLSKAR!!
Och på det trevliga så väntade det ett paket åt mig innanför dörren, SPÄNNANDE! Det var en födelsedags present från min morbror med familj och jag fick ett jättefint halsband som heter Våga. Och jag bara älskar det, det är så mig, både utseende och i betydelse. Love it! Så det var mycket tacksamt.
En himla bra dag måste jag säga att det har varit.. spaning på jobbet, hittad ögonbrynspenna, inköpt hårpulver, nytt underbart halsband och god middag, dagen är som gjord för mig. Synd att ni inte får se det men det kommer definitivt komma upp efter flytten.
Kramgoa kramar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0