En hård fredag

Så hemma och klar med städningen. Började jobba 15.50-22.15 och åkte hem direkt efter (glömde mobil helvetet på jobbet, BRA DÄR!) jobbet för att komma hem till en galen tjejmiddag där alla är lagom runda om foten. Har städat och donat efter hönsen så jag ska slippa vakna upp i ett stort kaos imorgonbitti. Hade väl tänkt att hoppa in i duschen och lägga mig nu så jag får känna lugnet. Har inte varit en enda lugn stund sen 15.00 idag så längtar tills jag ligger i sängen.
Måste erkänna dock att jag känner mig hemskt lockad till att lägga mig ner i en varm säng och somna på den där underbara killens arm och känna hur lugnet bara tar över mig. Haha man kan ju alltid drömma, ska somna i ett enda stort tjej kaos. Och jag trodde att vi ungdomar festade hårt. Ha!
Godnattis /M


Kommentarer
Postat av: Ninen

Vet att du saknar dem stunderna

2010-10-30 @ 02:23:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0