Under onsdag

Tänker inte nämna katastrofen som upptäcktes imorse, galet pinsamt men annars har jag haft en super dag! Strotsat runt med Johan i olika matbutiker och kollat in hur bra/dåliga de är, efter fem besök var det dags för lunch vilket var mysigt. Sen gick vi tillbaka till jobbet, jobbade på och gullig som jag är så jobbade jag 1,5 timme övertid med makrill. What can I say? I love my job when I'm doing it with the right persons. Ska lyssna lite musik och sen gå ner till centrum och hjälpa mamma handla.
Fick även reda på att jag ska få vara ledig i helgen så den ska mysas ihop med Mia, girls night!
PussPuss /M

Får aldrig nog av denna sång, right on repeat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0