Tisdag, tisdag tisdag

Ja idag är det tisdag. Haha nej men har jobbat dubbelpass idag och kommer så göra även imorgon, pengar rullar in det går bra nu. Tror även att jag kommer missa lill lördagen imorgon, snyft! Får se vad Tessan säger imorgon om det är någon idé för mig att ens komma.. annars blir jag hämtad efter jobbet. FETT NICE! Och förmodligen så kommer jag lyckas le mig till ledighet på torsdag då jag bara ska ta det lungt och kolla in när Mia lider under tatueringsmaskinens vibrerande nål, haha evul!
Nej, fan ska upp 05.15 imorgon så måste verkligen sova nu men eftersom Sussi klagat på uppdatering (kan inte fatta varför?!) så offrade jag sov tid för att skriva detta.
Och Suss om du nu läser detta så behöver vi prata, BIG news! Ring inte ikväll!! Ska sova nu..
Love /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0