Glee

Då var det sista höstlovet i hela mitt liv över. Okej det slutade för två dagar sen men eftersom jag har haft annat för mig så har jag inte kunnat blogga. Vad som har hänt under mitt lov? Inte mycket faktiskt. "The big hapenings" var väl kryssningen och en utgång på lördagen. Annars har jag inte gjort många knop, har faktiskt spenderat största delen av mitt lov i sängen, tittat på Glee och bara känt lugnet. På något konstigt vis så var det ett av de bästa loven jag har haft, men jag antar att det är för att jag spenderade det tillsammans med min bästa vän, sängen.
I måndags började helvetet igen och jag jobbade hela 12timmar!! Good work! Sen direkt efter blev det stress hem, stress in i duschen och stress ner i sängen för att hinna se de sista avsnitten av Glee tillsammans med mamma. Glee är min nya grej, älskar det! Och så även Gossip Girl som jag såg senaste avsnittet av nyss, damn it's good! Och ännu bättre är det nu när C and B äntligen hittat tillbaka till varandra.
Juste! Får inte glömma att meddela er.. jag är nu officiellt anställd på Vi då jag skrev under anställningsavtalet idag. Congratz till mig!
Men nu ska jag in i duschen och invänta mammis ankomst, det är ett CougarTown avsnitt som ska avverkas.
/M


Bild på mig och älskade kussen för 2 lördagar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0