Valborg 2010

Då var årets valborg avklarad.. och den blev som den skulle, brasa, musik och dans dränkt i alkohol. Jag har lite bilder på min kamera men hoppas på att få bilder från Suss och Jennifer också.
Här kommer ialla fall resultatet från en härlig kväll med dom man tycker om.


Kvällen första bild- Sussi och Jennifer


Suss och Demp (Snygg min Sussi)


Min Deniz


Mill din porris


Jag och Suss♥


Årets brasa, liten men den värmde ändå.


Valborgs gänget


Mill och Jennifer


Jennifer, Mill, Demp och Suss går loss på folkdansmusik.


Denizo


HEEEEJ!!


Goa och glada


Ser ni hur coolt jag lyckades få svartvit med grön flaska? Coola Madde


Snyggt Camilla ;)


Jag tar nog priset för galnast på dansgolvet..


Jaha Deniz.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0