Tisdag är nya fredag

Haha jag gillar att vi har tråkigt på en tisdag och därför super på. Dagen var spåntan och himla rolig men framför allt trevlig. I vanlig ording träffar jag och Suss på någon konstig kille på tåget och fortsätter kröket där för att sen gå hem och slockna, på en jävla vardag. Det var inte ens lill lördag, vi bara körde för att vi kunde. Fyllan sitter nog fortfarande lite i och jag känner saknaden av frihet och ångesten över att behöva gå till jobbet och jobba, slitet. När jag kommer hem ska jag sova för att sen kunna planera med Suss om helgen.
Kramisar /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0