Spårad 50års fest

Oh herre min gud, gårdagen var helt jävla galen, men jag älskar det! Vi blev rätt så många men de flesta var pensionerade släktingar så det var vi unga som fick ställa upp och ha kul, och det kan jag säga att vi hade. Jag, Mia, Danne och Alex röjde själva på övervåningen med högsta volym utan att någon klagade trots att alla låg och sov. Härligt härligt. Vi dansade och tjoade i flera timmar och rätt som det var var klockan 6.30-7.00 på morgonen och vi var redo för en sista vals, vi levde ut vår baldans vi aldrig fick.
Efter det slog vi till med soluppgångsmys och konstig sång lek som endast är kul på fyllan. Efter många timmars trevligheter drog vi oss till sängen vid 8.00 snåret och la oss, vaknade upp 11.45, pigg som en nötkärna. Gick upp och skrattade åt gårdagens bravader, åt frukost och så drog jag, Danne och Alex oss hemåt. Men jag åkte förbi jobbet och lämnade in mina timmar (nu jävlar ska jag ha min lön bitterf*tta) på vägen hem. Nu är jag hemma och har duschat och ätit middag, tänker på gårdagens händelser och ler, man känner verkligen att man lever efter en fest i Wenger huset. Min kväll var toppen, det finns videos från kvällens skämmigheter men jag är så dålig så jag vet inte hur man lägger upp videos. Tack alla underbara människor som gör livet oförglömligt.
/M

Alex, min danspartner för kvällen.


Fylle Danne, Mias dansparnter för kvällen.


Shake it Alex


Fylle Danne, naturligtvis full som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0