Jobb sökande student

Tisdag idag då, och det betyder kort dag, jippi! Men det känns lite tomt i skolan utan dig Suss♥
Efter skolan ska jag åka till mamma jobb och kolla på min lönespess och hälsa på för att sedan åka hem till pappa och plugga.
Igår fick jag förresten ett samtal av min chef, jävla amatör ställe alltså så jag är i fullgång med att söka nytt jobb. Hoppas hoppas hoppas verkligen med allt jag har att jag ska få jobb på en coop butik, hur nice vore inte det liksom? Please give the job to me!! I need it!
Men nu ska jag i alla fall titta vidare på internet och sen gå på lektion.
Kramisar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0