Helgen

Hej där!
Helgen har bestått av många trevligheter, i fredags åt jag ute, gick på bio (såg Robin Hood, skit bra!) och köpte ett par nya klackar (oops). I lördags drog jag iväg för att göra min Mia sällskap på nya jobbet vilket slutade i vanlig ordning med fest (som om man inte fått nog av det från resan, haha) och minigolf.
Och nästa helg kör vi igen!
Men ialla fall, nu är det söndag och det har regnat hela dagen så har bara legat inne och tagit det lungt, såhär mot kvällen har jag börjat små städa i mitt rum. Känner mig fortfarande nere för att alla bilder förutom från den sista kvällen har raderats. Det är minnen som jag aldrig kommer glömma och kort som inte kommer tillbaka och som faktiskt betydde mycket för mig så känns riktigt ledsamt. Men vi får dra på en ny klassresa så jag kan ta nya kort ;)
Se livet från den ljusa sidan! /M


(Ha överseende med att jag fick ta bilderna själv och att de naturligtvis är mycket snyggare i verkligheten)

Ny ring jag fick av Deniz på Arlanda, like it very much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0