Årets första solning

Tisdag idag då,hade bara en lektion idag då vi skrev svenska prov så nu är årets sista prov gjort och det känns super härligt! Fick även tillbaka min moderniserade saga, mvg man tackar. Och så även musikanalys betyget som grupp, vg. Men det var för att killarna i gruppen sög. Känner mig nöjd för mitt individuella betyg kommer ändå bli mvg. Och solen skiner, är inte livet för härligt? Har legat på Deniz terass ända sen vi kom hem från skolan, lite röd om kinderna blev jag allt.
Men om ett tag ska jag börja åka in mot stan för att träffa Maddelu som är på besök ifrån Dalarna, ska bli mysigt. Vi tar oss en shopping runda och en kaffe på stan i det härliga vädret. Imorgon är det onsdag vilket betyder jobb på Åhléns men sen är jag ledig resten av veckan och på söndag ÅKER VI! Om jag längtar!
Ciao /M

Längtar efter det härligt blåa vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0