So prov

Godkväll allesammans. Idag har jag varit i skolan och även efter skolan pluggat ihjäl mig inför so-provet som vi har imorgon. Måste spika MVG, och jaa.. jag har pluggat från att jag kom hem idag (ca. 17.00) tills nu (00.00). Good work! Ska även prata inför klassen imorgon om en europeisk debatt som pågår. Får se hur det går. Annars har väl det varit skönt, imorgon är det som sagt bara prov och sen föräldramöte angående klassresan. Hade dock tänkt mig att gå på stan innan, shopping sugen men fattig som man är.
Men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon och skriva ett svårt so-prov.
Godnatt Krambjörnar /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0