Påskpresenter

Jag har shoppat för hela slanten! Japp, nu är nästan alla påskpresenter införskaffade, mammas, pappas och Deniz. Har bara lill skitens kvar och sen så ska jag köpa något litet till min älsklings Mia. Har råkat köpa lite påskpresenter till mig själv också, men det förtjänade jag. Presenterna lägger jag inte upp eftersom man aldrig vet vem som läser bloggen däremot kan jag lägga upp vad jag handlat till mig själv..

Toppen är köpt på Gina för 99kr. Älskar färgen och nitdetaljerna. Härlig i sommar.


Grymt söt outfit tillsammans, mitt enda problem är att tightsen är för
stora(Small var slut) så något förslag på hur jag ska få dem mindre?
50% rabatten på H&M gjorde att de bara kostade 49kr/st, vilka kap va?


Härlig sommar bikini som kommer att sitta som ett smäck i sommar
när jag är brun. Kommer från H&M, 79kr/delen. Jag älskar att fynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0