Kvällsinlägg

Nu är det dags för lilla mig att lägga mig i sängen med min cyklop och titta på en film, imorgon är det kort dag som gäller, vilket känns himla skönt. Ska försöka ragga upp någon/några snygga brudar och ta en fika på stan.. På onsdag är det påskpyssel tillsammans med mamma och lillen. På torsdag är det ialla fall nu bestämt att jag ska träffa Mia och äta middag, ska lämna över lite lånade grejer och så ska hon naturligtvis få sin påskpresent. Vad som händer mer denna vecka vet jag inte.. Känns rätt tomt men det kan vara skönt det med. Måste jobba lite nu också så jag får ihop pebgar till mina älskade skor som jag hungrar så efter.
Hoppas ni haft en bra måndag och hållt humöret uppe (med tanke på vädret) med att det snart är härligt lov på g.
Ikväll är det Post Grad, en komedi som ska spelas..får se vad resultatet blir.
Kram och godnatt /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0