Kundservice på olika nivåer

- Ellos (mode på internet) kundservice suger så hårt att jag inte vet varför dom ens har några kunder kvar. Jag har ringt in två gånger och har börjat med att vara trevlig då jag blivit bemött av otrevliga kvinnor som inte alls vill bemöta än på ett serviceminedat sätt. Detta är naturligtvis något som gör mig extremt förbannad, när det kallas "kund service" och kärring jävlarna inte har mage nog till att ens låta trevliga. Fy Ellos!

+ Men för att också hylla ett företag i all denna dåliga service så vill jag lyfta fram Allers Förlag (prenumerations tidningar). Trevliga, lyssnar och framför allt så ger dom god service. Jag klagar för att dom gjort fel, dom rättar till det och allt är bra igen, jamen se där så bra det sluta. Jämfört med Ellos som inte vet vad nöjda kunder som stannar innebär.

- Ellos=bajs
+ Allers förlag=det mjuka pappret som torkar rent

Men hur kommer det sig egentligen? Har ni också vart med om att ni ringer in med en fundering och är på gott humör och sen när samtalet har avslutats så är ni extremt förbannade och missnöjda? Som ni märker har jag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0