Kör bara kör

Gaah gårdagen var helt sjukt trevlig. Det började med att jag och Dempan hämtade upp tjejerna vid tåget, sen gick vi hem och åt och hade det trevligt. Lagom till att vi hade ätit klart var det dags för melodifestivalen och vilken besvikelse, varken Darin eller Salem vann. Mina favoriter, fan Anna förtjänade inte vinsten som dom gjorde. Och att Björn Gustavson var med gjorde hela numret bara ännu bättre, oj så vi skrattade. Hur som, efter melodifestivalen drack vi, dansa, spelade kort och bara hade allmänt roligt. Något som inte får glömma att nämnas var Deniz dåliga vad som var att om Anna vann så skulle han rulla i snön. Så det har jag nu på video, ska lägga upp den så fort jag har kameran.
Ja, kvällen bjöd på mycket roligheter och följdes upp med en mysig frukost i den härliga vår solen. (Yes! Kan äntligen börja använda min skinnjacka och nya väska).
Men nu ska jag sätta igång med plugget, har en engelska uppsats som ska vara klart tills imorgon och sen är det so prov som gäller på tisdag. Ni andra får ha en himla trevlig söndag så hörs vi.
Kram på er /M

PS! Anna (min farbrors fru) fyller 40år idag så ett stort GRATTIS till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0