Ingen rast och ingen ro

Hallå där!
Ojojoj vilken kväll det var igår. Tina vann 75 kr på en av trisslotterna som jag köpte till henne, det bjöds på valpar, framtidsplaner, gay kryssning, en aning för intensiva diskutioner, hat, alkohol, svartsjuka och sist men också viktigast, ett himla trevligt sällskap.
Kan inte alla fylla 50 varje helg? Men det var svårt att dra sig upp till skolan imorse, men jag gjorde det! Creed till mig!
Efter skolan åkte jag raka vägen hem för att få kasta av mig mina äckliga kläder fulla med hund kiss och annat tråkigt. Åt chicken mc nuggets som älskade kom hem med och somnade i soffan. Tills att jag nu vaknat, vilket tjohej! Ska lägga mig tidigt ikväll så jag får sova riktigt ordentligt inatt. Imorgon är det btw ingen skola, så skönt. Ska på studiebesök (bio) och sen slutar vi för dagen.
I övrigt har jag blivit jävligt irreterad idag också, okej jag hade inget emot dig förr men nu har jag det. Jag tänker inte säga till någon heller att jag gillar dig för det gör jag inte. Att hänga som en svans efter en person och snacka en massa jävla skit passar sig inte hos mig så med det sagt så är det också slut med det!
Tack och hej leverpastej /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0