Hard work work

Vilken long dag.. dagen började med att jag gick upp tidigt för att komma i tid till näringsläran i skolan, efter den vart det in till stan för att hämta pengar till lunch för att sedan åka till jobbet (Åhléns). Efter att dagen på Åhléns var slut så vart det till att åka vidare mot folkungagatan för att jobba ytterligare några timmar på Brasco, och inte nog med det så fick jag jobba tillsammans med båda cheferna, för att bli godkänd. Vilket jag blev, inte oväntat men jag var trots det galet nervös. Efter jobbet åkte jag hem, lagade mat och nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen alldeles strax så att jag kan gå och lägga mig sen. Det har varit en lång dag óch imorgon är det ännu en lång dag, jo för efter skolan ska jag iväg och hämta lillen, lämna honom och sen åka iväg på middag ¿i samband med ett skolarbete? som jag förstod det.. Så fullt upp, ingen rast och ingen ro men mycket gjort, och det är ju alltid något.
Men nu ska jag slänga på en dänga så jag kan sjunga med samvete i duschen.
Ha det gött! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0