Eviga helg

Kvällen hos Frances var intressant, minst sagt. Vi skulle vara med på en middag i samband med ett skolprojket. Temat var "Trevlig middag som spårar ur" och vi vet hur man gör, vi levde ut temat till fullo. Kvällen började ung och trevlig, slutade dock sent och inte så fullt lika trevlig. Men det är sånt som händer, ingen fest utan kras är ett ett talesätt som beskrev det hela. Men jag är inte bitter, jag fick umgås med dom jag tycker om.
Efter fredagens bravader har jag faktiskt bara tagit det lungt, låg hemma i soffan och slappade med mamma hela lördagen för att sedan även slappa hela söndagen. Men nästa helg är det fest igen, fan vad nice. Gamla tider börjar komma tillbaka sakta men säkert.
Ikväll var det även Gossip på tv, oh I like it! Längtar tills nästa söndag.
Men nu ska jag och Dempa kolla på filmen "Percy Jackson", har hört att den ska vara bra så vi gör ett försök.
Imorgon är det skola, bittert.
Med det sagt så hälsar jag godnatt! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0