Destination sommar resor

Jag dör! Alla har varit nyligen, är eller ska åka utomlands. Jag vill också! Jag längtar verkligen, men jag måste jobba på nu hårt så jag har pengar till de kommande resorna i sommar. Det blir många destinationer och jag har knappt några pengar. Hur ska det hela gå ihop? Det gör det inte.
Jag ska besöka..
Öland
Gotland
Bulgarien
Främmande land
med Sussi
och som det ser ut nu kommer jag att ha pengar till att åka till Öland, no more. Men det får lösa sig, det kommer ju naturligtvis att rulla in mer pengar med tiden också. Men det känns så långt ifrån nu bara. Måste erkänna att jag är lite avis på alla som får ligga på en strand och leva livet medans jag själv sitter hemma i dystra Sverige och drömmer om deras situation.
Men min tid kommer väl så småningom, jag ska nog flytta utomlands lite senare i livet. Vem skulle inte trivas i sol, bad och värme varje dag? Sverige skulle få bli landstället istället för utomlands. Men jag skulle ju också sakna mina nära, om inte annat kan man ju alltid dra med sig dom.. hehe.
Nej men när jag gått ut skolan så tänkte jag att vi skulle dra ett gäng och vara på upptäcksfärd i jaa.. några månader. Skulle vara grymt nice. Road trip och massor med annat kul. Tur i oturen så är det ett tag kvar tills dess så jag förhoppningsvis kommer hinna få cash flow. Men om det ska gå ihop måste jag fortsätta söka jobb tills jag får något som är äckligt bra betalt.. som på matbutik. Ska lämna cv på söndag, no time to lose!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0