50 års kalas

Idag är det söndag, sista dagen på lovet. Känns väl mindre roligt men det betyder också att vi är ett steg närmare Istanbul. Tjihu!
I övrigt ska jag börja åka mot mamma nu och göra i ordning mig för 50 års kalas. Kära Tina (mias mamma) fyller 50 idag (ett STORT GRATTIS till henne) så jag ska dit i fira henne. Har trillat fram och tillbaka med vad jag ska köpa men det får bli en stor fin bukett och 1-2 trisslotter.
Men nu springer tiden iväg så måste börja dra mig så jag inte kommer sent inatt. Ni andra får ha en himla trevlig söndag. Mitt tips är att gå ut på en härlig och uppfriskande promenad då solen har hittat tillbaka till det kalla Sverige.
PS. Idag har Gossip Girl säsongspremiär klockan 19.00!!!! OM jag längtat.
Xoxo /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0