Midsommar

Wihu!! Brännan är på topp och så även jag. Imorgon kör vi Mia. Du, jag, grabbarna grus och festen! Kommer bli så jävla roligt, känner det i kroppen. Detta blir sista inlägget eftersom jag ska packa ikväll och fixa mat imorgon bitti. Fullt upp och ingen ro.
Har dock inte tagit mitt första dopp än i år så jag tänkte satsa på ett kvällsbad på Grinda, Mia du är väl på? Jag visste väl det! ;)
Åh det kommer bli så nice, båten går 12.00 imorgon så vi möts upp 11.00 i stan och sedan är festen igång. Midsommar är väl för härligt!
Bitterfittor, se upp för här kommer någon som vet hur man har kul!


En bild som jag faktiskt lyckats tagit själv med mobilen, känner mig stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0