Have a little fun

Midsommars kvällen var härlig, bjöd på många härligheter. Vi satt vid brasan och sjöng härliga sånger och spalde gitarr, lite senare när i stort sätt alla sov var det jag, Mr.A, Brad och hans tjej uppe och dansa gärnet och levde livet. Tänk om varje dag var en dans med härlig musik och vänner. Dessvärre försvann min kamera så bilder kan jag inte bjuda på men jag hoppas för hela mitt liv att kameran ska komma fram och tillbaka till min hand. Hoppas verkligen med hela livet!!
I övrigt så är jag nu på hemmaplan och Suss ska komma hit så ska vi köra vattenpipa och tjejkväll. Har en hel del att prata om.. men nu duschen!
Ha en härlig sommar. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0