Första veckan på sommarlovet

Och då var sommarlovet igång då, har ingen vidare koll på dagarna längre men som tur är så har jag min kalender. Den här veckan händer det en del saker..

Måndag:
Eventuellt mysa med Suss
Tisdag: Outlet i gärdet, sola om vädret tillåter?
Onsdag: Babyshower (Suss börjar sitt nya jobb,GRATTIS!)
Torsdag: Shoppa ett par nya jeansshorts på stan
Fredag: Eve 18års middag
Lördag: Millan 18års fest
Söndag: Vila ut efter helgens bravader +att mia kommer hem från Spanien

Ja det var väl allt som var planerat för den här veckan då, och nästa vecka är det midsommar, som kommer spenderas på Grinda med Mia och Vicky, brudar nu kööör vi!!!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0