18års fest

Äntligen lördag och det betyder födelsedags firande av lilla Millan. 18år på tisdag! 
Går kvällen var jättemysig då vi kollade på filmer och åt popcorn. Tidigt imorse steg vi upp och Peck åkte hem för att slippa trafiken (mycket trafik och kaos p.g.a bröllopet som i övrigt är överskattat) och nu ska jag snart bege mig upp till vällingby c för att köpa lösögonfransar för första gången i mitt liv, får väl se hur det blir när dom väl sitter på. I övrigt ska jag bara ta det lungt så jag orkar festa loss hela kvällen, vädret ska vara på topp och så även mitt humör. Jag får önska er alla en fortsatt trevlig helg då jag inte kommer vara närvarande på bloggen för resten av dagen.
Ps. Idag fyller Tora 19år, GRATTIS!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0