18/6 2010

Fredag idag då, vädret har varit växlande. Min power walk räckte inte längre än upp till vällingby c och hem för sen började spöregnet och åskan. Och nu är det sol ute igen.. vågar man sig ut på något längre prommis? Jag vet inte de jag. I övrigt har jag nu inhandlat för morgon dagen då det är 18års firande av Millan. En flaska rose bubbel och blommor blir det för henne och till mig själv en box tre apor.
Har börjat med projekt "samla in saker", ja! Som det står, jag samlar ihop alla min grejer som jag inte längre använder och tänker anordna en loppis här i kvarteret så jag får ihop lite pengar och blir av med allt onödigt som ligger och tar onödig plats. Ni som läser och är intresserade får gärna ta en sväng förbi (3 juli), det kommer finnas att köpa allt från en ny digital kamera till mobilsmycken och ramar, garderober, smycken osv. till helt galet billiga priser.
Men nu ska jag fortsätta utrensningen, ha en bra dag!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0