Oh no

Onsdag idag då, fick ledigt från jobbet för att åka med pappa till lagerhotellet och hämta lite saker. Inte för att någon utav oss fick ut så mycket utav det då vi inte hittade lådorna vi sökte. Jag var ute efter tre lådor och jag hittade inte någon utav dem, DUKTIGT!
Nu är jag hemma i alla fall, och det med pepparkakor så ikväll blir det pepparkakor och philadelpiaost som gäller, MUMMA.
Dessvärre är det en sak som besvärar mig, GossipGirl och Glee har säsongsuppehåll. Vet inte hur jag ska överleva dessa kalla vinternätter utan dom. Men får väl hitta något annat att leva för.
Nu ska jag kolla in kylen och se vad kvällens middag ska bli.
Varma kramar /M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 00:39:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0