Love the idea of you and me

Onsdag idag och jag vaknade upp tidigt men med ett leende på läpparna. Idag är jag barnvakt men imorgon är det AW som gäller med favvo Sussi sen blir jag förhoppningsvis upphämtad som jag har blivit de senaste dagarna för att åka hem och sova, livet är väl för härligt. AW med Sussan blir som en dags för tidigt förkrök för på fredag är det FEEEST som gäller.
Måste säga att jag mår ovanligt bra såhär på eftermiddags kvisten, men det kan ju bara bero på en sak.. har nyss sätt ett nytt avsnitt av GossipGirl och ikväll när mammi kommit hem blir det ett nytt Glee avsnitt, älskar mitt liv!!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0