God Jul

Torsdag och det är dagen innan julafton. Började dagen med att jobba, all personal med julmössor och härligt julbord. Fick lönen och en julklapp, älskar mitt jobb. Fick hur många olika lotter som helst, vann 155kr så man tackar!
När veckans arbete var gjort hämtade min kära far upp mig och så åkte vi in till stan för att julhandla. Och julhandeln inleddes som varje julhandel ska göras, med ett köp åt mig själv. Och nu har jag min älskade nyårsklänning samt mina älskade nit skor till, se upp tjejer. Killarna kommer dreggla.
Har haft en super dag, känner mig snyggare än någonsin och gladare än någonsin. Älskar livet helt enkelt. Skulle lagt upp en av alla de härliga julbilderna jag tagit men har som sagt ingen sladd. Ni får njuta av de fina bilderna efter julen och önska att ni såg mig då. Haha nej nu vart jag lite för självgod, eller? Haha.

Mår så himla bra!

I övrigt vill önska er en himla trevlig God Jul med massor av mys. Skriver lite såhär i förväg eftersom jag inte kommer sitta framför datorn imorgon.

GOD FUCKING JUL!


Kommentarer
Postat av: Selma

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 22:44:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0