Back on track

Då var jag tillbaka i blogg-världen efter några dagars uppehåll, nej men det har varit så att internetet inte har funkat men nu är det igång igen.
Så hur är läget med mig då? Himla bra tror jag, tror jag börjar bli riktigt lycklig.. eller det känns så ibland ialla fall. Har hämtat ut mitt nya ID kort, och det var väl intressant på sitt egna lilla sätt.. ser rolig ut.
Har faktiskt inte gjort så mycket mer än å jobbat de senaste dagarna, okej då.. jag har myst lite också men det är det mörkret är till för. Nu när jag skrev det kom jag på det.. måste köpa mys pepparkakorna så jag kan goffa mig när mamma är borta.
Jo hon och lillen åker till Gambia imorgon, så då kommer jag att vara ensam hemma i två veckor.. känns rätt skönt att få vara ifred lite, tror jag.
Äh, orkar inte babbla på mer, ska iväg och kolla på lillens vernisage i skolan, sen hem och kolla senaste Gossip avsnittet (hade ju inget internet igår) och sen kolla sista Glee avsnittet med mamma innan hon åker.
PUSS /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0