Söndags stängning

Då var man tillbaka på bloggen då. Jag har varken haft möjlighet eller tid till att blogga på ett tag men nu har jag det så jag ser till att göra en liten ansträngning.
Så vad har hänt? Jaa, jag har gått i skolan, jobbat och shoppat(kommer bilder senare). Imorgon börjar lovet, oouf så skönt! Planerna ligger så att jag eventuellt ska åka till en killkompis landställe och ha kul. Känner att det kan bli skönt att få åka från Sthlm och leva rövare på ett landställe över någon dag. I övrigt vet jag inte,ska byta lite grejer imorgon på stan sen tänkte jag kanske ragga någon billig kryssning och verkligen leva rövare, antar att ni som åkt på kryssning vet vad jag pratar om?
Men nu orkar jag inte blogga så mycket mer då jag har jobbat kvällspasset idag och är trött efter stängningen.
Men ni får ha ett så himla bra lov så hörs vi sötnosar.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0