Snart lyfter vi

Fredag, sista skoldagen på 2 veckor.. wihu!! Nu är det bara tre dagar kvar sen åker vi till Turkland, oh vad jag längtar. Och det där löjliga rökmolnet kommer inte att stå i min väg, krigare fullföljer sina uppdrag, VI SKA TILL ISTANBUL, räkna med det Suss!
I övrigt så ska jag packa och jobba imorgon (sista passet innan lönen, nice) mellan 16.00-22.00 och sen på söndag blir det till att packa färdigt inför resan. Vad skönt det ska bli att kunna ha ett par shorts och ett linne med sandaler utan att frysa ihjäl. Men tanke på det så är jag nu även ny vaxad så nu blir det till att visa benen, så himla skönt.
Men nu ska jag väl gå och äta.. Deniz verkar desperat hängande hungrig..
Ha en bra dag! (Trots det tråkiga regnet som kom mycket olämpligt)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0