SingStar a la aktivitetsgäng

Aktivitetsgänget har gjort det igen! Igår spenderade jag min kväll tillsammans med mitt kära aktivitetsgäng då vi sjöng SingStar så att stämbanden sprack, men jävlar vad kul det var. Tycker vi ska göra ett tappert försök till att ansöka till Idol, haha. 
Vi skulle egentligen kört på en engångsgrill och grillat korv ute men vädret har inte riktigt lyckas locka ut oss än så det fick bli till att steka på korvarna hemma i köket med stekpannan. Efter korvarna bjöd jag på mumsig fruktsallad med glass, fy satan så gott det är.
Efter att vi ätit och sjungit sönder halsarna lite mer vart klockan halv 1 på natten och hälften av gänget beslöt sig för att åka hem medans jag och Dempan slog på "Tummelisa", en tecknad barnfilm som jag velat sätt i över tre år nu, och den var väl kanske inte som jag mindes den men jag gillar den endå.
En lyckad kväll med trevligt sällskap, finular på vad nästa aktivitet ska vara.. antingen kortkväll (vänd-tia, stress, tecken osv.) eller varför inte pokerkväll? Får se vad resten av gänget tycker.
Nu är det ialla fall söndag och det är dags för mig att sätta igång med engelska läxan som ska vara klar tills imorgon, är noga med engelska läxorna då vi har en svår flörtad lärare och jag måste spika MVG.
Okej, plugg var det. Ha en mysig dag i solen!
/M

Bjuder på den bilden jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0