Projekt "Minnas livet med ett leende"

Jag är så trött på Sverige! Jag är trött på människor, jag är trött på svartsjuka flickvänner och jag är trött på vikten. Jag har nu suttit och diskuterat med Gustavo och vi har kommit fram till att vi vill att livet ska bli bättre. Jag har valt att starta ett projekt som ska heta "Minnas livet med ett leende" och det kommer gå ut på precis det som står. Vill jag köpa ett par skor för att det tillfredställer mitt sinne för tillfället så gör jag det, vill jag åka utomlands så gör jag det. Hur svårt är det egentligen? Gör det du vill och lev på impuls, det är det som gör livet roligt och värt att minnas. Dessvärre måste man ju i 8 av 10 fall ha pengar men det är något som man antingen har, inte har eller väljer att skaffa sig, man får ta vad man har och göra vad man kan.
Jag kommer ogilla er som jag ogillar och jag kommer fortsätta älska dom jag älskar, så länge jag mår bra och har kul på vägen.
När jag tänker på mitt lilla projekt kan inget annat än resan i sommar med favvo Sussan dyka upp i huvudet. Fyfan vad vi ska röja och bara ha kul, det har jag bestämt mig för! Länge leve rövar livet!
Ledorden i projektet ska vara
- ta ingen skit
- impuls
- gör det du vill
och på det tror jag att jag kommer komma långt, och om inte annat kommer jag se till att jag kommer dit.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0