Plugg tisdag

Ännu en dag med hormonssvängande väder.. från skinande sol till regn, usch. Gick på de två lektionerna som jag hade idag och sen åkte jag hem och har faktiskt pluggat ändå sen dess. Har gjort klart so läxan, svenska renskrivningen och musikanalysen. Känner mig super duktig, tänkte göra so läxan till nästa vecka också.. kanske ger mig in på svenska instuderingsfrågorna till och med. Känner mig så duktig just nu och det är skönt sen när jag är klar och inte behöver jobba med dom utan bara lämna in uppgifterna. Musikanalysen till idrotten är perfekt, lagom bpm och skit bra tempo att dansa en uppvärmningsdans till, hoppas verkligen vi tar min låt så som jag har jobbat med den. Annars var det helt förgäves.
Men nu ska jag i alla fall fortsätta med mitt braiga jag och plugga sönder mig. Skönt att vara ute i tid.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0