Påsklov

Godmorgon sångfåglar!
Vilken härlig dag, vaknade vid 11.00 med solen skinandes utanför fönstret. Jag och Dempan har planerat att ta en promenad i det härliga vädret. Hur det ser ut lite senare vet jag inte men blir hemma hos mamma idag ialla fall, hon har mutat mig med nybakat bröd och biskvier, mm så mumsigt.
Tänkte lura med killen till kista centrum genom promenaden för att kolla på skor, tror ni han går på det tills vi är framme vid centrumet? Well, I think so.
Tänkte höra av mig till min kusin Jessica då det var år sen vi sågs, skanar den lilla filuren. Ska ragga upp Sussi och Mia också och hitta på något galet men roligt.
Kryssing? JA tack!!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0