KÖNSSJUKDOMAR OCH ANDRA OTREVLIGHETER

Har ni någonsin hållt på med ekvationer i skolan? I så fall förstår ni mig när jag säger att det är skit på alla sätt. Jag fattar inte ett skit, det är skit, vi har ingen jävla skit avnvändning utav det och det är skit svårt. HATAR DET! Har suttit i två omgångar nu och försökt förstå men jag fattar det verkligen inte, och jag som ville spika ett vg på matte provet imorgon. FUCK! Men tack ändå Deniz för ditt tålamod när mitt brister, det är du guld värd♥
Nu ska vi äta lite middag och göra sen ett ytterligare försök på ekvationerna, irretations nivån ligger på max..
morr! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0