Istaanbuuul

Iii, snart börjar Cougar town, den nya serien som jag har bestämt mig för att jag ska följa.
Dagen har spenderats i skolan, vissa lektioner mer kaotiska än andra om man säger så. Slut resultatet blev ialla fall att jag sover med favvo Suss, och det känns ju mer än okej, det känns faktiskt super duper bra. Vi får "öva" inför vår kommande resa, som kommer bestå av mer frihet, mer sol och strand och definitivt många många fler mumsiga drinkar än på den här resan. Jag har faktiskt till och med börjat längta och taggat till inför resan till Istanbul, hur kul kommer liksom inte vi att ha på hotell rummen och smyga i oss en drink eller två vid de ensam stående middagarna, ihi, regler är till för att brytas. (Eftersom detta är en studieresa och vi är där under skolans ansvar är det nolltolerans på alkohol). Men vadå, jag kommer köpa med mig hem, en malibu och någon annan smaskig flarra som jag kommer ha bra använding av här i Sverige när sommaren kommer och dessa aktivitetsgäng ska ut/in på äventyr.
Med tanke på det är det kortspel som gäller på fredag, I like it!
Mindre roligt är väl att vi har fått fler uppgifter under resan (som om det vi hade inte redan var nog?) men får väl ta det steg för steg, alltså våra lärare (skolor i allmänhet) är så jävla efterblivna som planerar dåligt och sen sätter in alla proven i slutet samtidigt.. öh hallå?
Kan inte sluta tänka på att snart är det sommarlov, och sen går vi vårt sista år, och så når vi äntligen slutligen till studenten, iiih så jag läääängtaar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0